Як неприбутковій організації зберегти статус неприбутковості

Body: 

Жовківське відділення Личаківської ОДПІ повідомляє, що з 16 липня цього року діє новий Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій. Порядком визначено алгоритм подання документів для включення до Реєстру. Так, неприбуткова організація подає до органів державної фіскальної служби: реєстраційну заяву за формою 1-РН; копії установчих документів неприбуткової організації; для житлово-будівельних кооперативів – також копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним кооперативом. Подані документи розглядаються протягом 14 календарних днів з дня їх отримання. За результатами такого розгляду органами ДФС приймається рішення про: включення, повторне включення, відмову у включенні неприбуткової організації до Реєстру; виключення неприбуткової організації з Реєстру; зміну ознаки неприбутковості. У разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів до органів державної фіскальної служби подається реєстраційна заява з позначкою «зміни» з наданням копій документів. Ще раз нагадуємо, неприбуткові організації до кінця 2016 року зобов’язані привести у відповідність до вимог п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України свої установчі документи та подати їх на розгляд до органу ДФС з метою підтвердження статусу неприбутковості.