Як захистити себе від неякісних послуг у салоні краси

Body: 

Головне територіальне управління юстиції у Львівській області продовжує  розповідати про права споживачів.

 

На цей раз говоримо, як захистити свої права під час відвідування салонів краси.

Невдала стрижка, поганий манікюр або процедура, яку не замовляли - іноді результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати.

 

ПАМ`ЯТКА: відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", у разі надання неякісної послуги особа має право вимагати: 

  • безоплатного усунення недоліків; 
  • зменшення ціни послуги, що надається;
  • виправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.

 

Що треба зробити, щоб отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси?

 

  • Зверніться до адміністрації салону.
  • Повідомте, хто із майстрів надавав послугу, вимагайте повернути кошти та усунути недоліки. 
  • Якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші - зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби.

Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держспродспоживслужби за посиланням https://consumer-gov-ua-appeal.ml/ або

  • Зверніться до суду з вимогою про: безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.

 

АЛЕ як довести факт обслуговування у салоні краси, де не надають квитанції про оплату послуг?

 

ПЕРШОЧЕРГОВО ЩО ТРЕБА- зробити фотографію після наданої послуги, на якій видно недоліки, і ваше фото "до". Джерелом доказів також можуть бути свідчення інших клієнтів салону.

Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, ви можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов'язані виправити, при чому повинні зробити це безкоштовно.

 

ЗНАЙТЕ СВОЇ ПРАВА ТА ВІДСТОЮЙТЕ СПРАВЕДЛИВІСТЬ!